Dyrholm Audio - Vision Serien

Tråde Se tråd i gallerivisning

• Det er sjældent at der er nyheder fra Dyrholm Audio. Vi bruger lang tid på at udvikle vores kabler, og sender kun nye produkter på markedet når der lavet afgørende forbedringer.

Det er der nu.

Vi har udviklet en ny kabelserie – Vision Serien.
    Målet med Vision Serien har fra starten været, at overgå alt hvad vi tidligere har lavet. For at opnå dette, har det været nødvendig at bruge materialer vi ikke tidligere har benyttet, og selve opbygningen af kablerne er også væsentlig anderledes.
    Denne kabelserie adskiller sig grundlæggende fra alle vores tidligere modeller, ved udelukkende at anvende UPOCC (Ultra pure - Ohno Continuous Casting) kobbertråd til alle modeller.
    Ohno Continuous Casting er en støbeproces udviklet af professor Ohno fra Chiba Institute of Technology i 1982. Denne proces eliminerer tværgående krystaller i materialet, og kaldes også single crystal copper. Kobberet opnår en højere renhed og en super glat overflade under denne proces. Det betyder at elektronerne ikke skal vandre fra et krystal til et andet i hele kablets længde, med store lydmæssige fordele.
    Kabler lavet af disse kobbertråde lyder simpelthen bedre. Mere præcise, mere musikalske, mere detaljerede og mere dynamiske. Man er ikke i tvivl efter en sammenligning med selv det reneste OFC kobber (Iltfrit kobber) eller endda rent sølv.
    Der er kun få producenter af OCC kobber i hele verden, og vi får vores tråde fremstillet i dimensioner der er lydmæssig optimeret til de forskellige kabeltyper der er i Vision Serien.
    Der vil blive lavet højttalerkabler, signalkabler, powerkabler, digitalkabler, USB kabler og tonearmskabler i denne serie.
    De enkelte OCC kobbertråde bliver omflettet med bomuldsfibre, og derefter forseglet mod korrision. Denne opbygning beskytter mod vibrationer og statisk elektricitet. Mængden og tykkelsen af tråde varierer i de forskellige typer af kabler.
    Til Vision Serien har vi valgt stik, der sammen med OCC trådene udgør en samlet helhed. De fleste stik bliver leveret af ETI Research eller Furutech.
    Sammenlagt en musikalsk oplevelse langt over det sædvanlige. Denne kabelserie binder dit Hi-fi anlæg sammen på absolut bedste måde.

Der findes beskrivelser af de enkelte kabler på dyrholmaudio.com.

Hele serien bliver klar til levering i efteråret 2021. For mere information om hvordan du kan prøve kablerne, priser mm. kontakt John Dyrholm på mail@dyrholmaudio.com

Vedhæftninger

Kommentarer

membranole

Bruger
    Oprettet
    15/7/21
    Reaction score
    1
    Placering
    sjælland
    Torget vurderinger
    0
    @Dyrholm Audio Udglødning bringer materialet tilbage til sin oprindelige form bl.a. krystalgitteret efter man eksempelvis har deformeret kobberet ved at trække en leder i produktionen.
    Det er vil også bagrunden for pile på kabler hvis der ikke er tale pseudo balancering.

OCC kobber er "udglødet" og perfekt fra start af, fordi det er en støbnings proces af lederen , ikke en trækning som jeg har forstået det , jeg tror på det gør en forskel men jeg er bestemt langtfra sikker på jeg kan måle det som andet end en mikroskopisk ændring i den ohm'ske modstand , det samme kan man også efter en udglødning.

Hvis du ikke kan præsentere en 100% efter bogen blindtest så er det stadigvæk at betegne som snake-oil i manges øjne og med rette.

Dyrholm Audio

High-End Audio Kabler
    Oprettet
    13/7/21
    Reaction score
    0
    Placering
    Jylland
    Torget vurderinger
    0
    Hvis man har noget at sælge, er man nødt til at fortælle om det. Ellers er der jo ingen der får øje på varen. Det gælder for alle produkter.

Jeg lader mine kunder (i Danmark) selv vurdere om kablerne er pengene værd. (I udlandet har jeg forhandlere til at gøre arbejdet) Jeg laver sjældent demonstrationer, men sender ofte kabler til kunder, der så har 4 uger til at beslutte sig om de vil beholde kablerne.

Mindre end 2 % af de kabler der bliver solgt kommer retur.

Jeg tvinger ingen til at prøve eller beholde mine kabler. Så kunderne må synes at de er pengene værd, og jeg får stort set kun meget positive tilbagemeldinger. Læs evt. på min hjemmeside.

Jeg og de personer der hjælper mig med udvikling, bruger utrolig lang tid på dette, og der bliver brugt materialer for en formue, før kabler som Vision serien er klar til at blive præsenteret.
    I Vision tilfældet er der gået mere end 2 år siden de første PUOCC tråde kom hjem.

Der skal være plads til alle, både dem der tror på ørene, og dem der tror på målinger, og dem der slet ikke tror at der er forskelle i det hele taget. Vi har alle den samme hobby, men dyrker den forskelligt. Sådan må det være.

Jeg behøver ikke at forsvare mine produkter, det lader jeg mine kunder om at gøre.
    Så kan jeg bruge tiden på at udvikle endnu bedre kabler.:)

membranole

Bruger
    Oprettet
    15/7/21
    Reaction score
    1
    Placering
    sjælland
    Torget vurderinger
    0
    @sni
    Enig i at vi kan måle langt mere end vi kan høre og at der kan måles forskelle på alt ,på system plan eller lokalt, men er det vi måle betydningsfuldt for det vi oplever , er det et lydkvalitets meter, nej det er et meter hvor mindst typisk er bedst,.

Virkeligheden og det vi vurdere lyden på er gangske anderledes ellers ville vinyl rør osv være væk for længe siden, Vi har en kilde vi ikke ved hvordan lyder, vi for den aldrig perfekt i gennem vores system, vi laver alle om på lyden mere eller mindre på den ene måde eller den anden så lyden passer til vores præferencer.

Synes denne video forklarer godt hvad måling kan og hvad det ikke kan.

M

Mr. Snakeoil

Guest
    Hvis man har noget at sælge, er man nødt til at fortælle om det. Ellers er der jo ingen der får øje på varen. Det gælder for alle produkter.

Jeg lader mine kunder (i Danmark) selv vurdere om kablerne er pengene værd. (I udlandet har jeg forhandlere til at gøre arbejdet) Jeg laver sjældent demonstrationer, men sender ofte kabler til kunder, der så har 4 uger til at beslutte sig om de vil beholde kablerne.

Mindre end 2 % af de kabler der bliver solgt kommer retur.

Jeg tvinger ingen til at prøve eller beholde mine kabler. Så kunderne må synes at de er pengene værd, og jeg får stort set kun meget positive tilbagemeldinger. Læs evt. på min hjemmeside.

Jeg og de personer der hjælper mig med udvikling, bruger utrolig lang tid på dette, og der bliver brugt materialer for en formue, før kabler som Vision serien er klar til at blive præsenteret.
    I Vision tilfældet er der gået mere end 2 år siden de første PUOCC tråde kom hjem.

Der skal være plads til alle, både dem der tror på ørene, og dem der tror på målinger, og dem der slet ikke tror at der er forskelle i det hele taget. Vi har alle den samme hobby, men dyrker den forskelligt. Sådan må det være.

Jeg behøver ikke at forsvare mine produkter, det lader jeg mine kunder om at gøre.
    Så kan jeg bruge tiden på at udvikle endnu bedre kabler.:)
    Fuldstændig enig, der skal være plads til alle.
    Jeg siger bare at man meget tit er påvirket af det man har fået ad vide, har læst osv og det er det der giver forskellen. Men det skal der da også være plads til.
    Har en person købt et kabel og mener at høre en forskel og er glad for det, så er det bestemt helt fint.
    Og nej du behøver ikke forsvare dine kabler eller andet for den sags skyld, det var mere et spørgsmål om du selv mener at være i stand til at høre forskel, det lader vi så ligge ;-)
    Dem jeg har testet forskellige kabler med har ikke været i stand til at høre forskel når de ikke vidste om det var skiftet eller ej og her snakker vi kabler der bevidst er lavet så forkert som muligt, set ud fra et hifi synspunkt.

Det jeg synes er meget ærgerligt for hifi debatten er fastlåste påstande som bliver til en rettesnor, men som ikke vil holde vand i den rigtige test.
    Jeg mener så bare stadig at hvis man ikke kan måle forskel på et kabel og heller ikke kan høre forskel hvis man ikke ved om det er skiftet eller ej, så må konklusionen være at der ikke er forskel, men derfor skal alle da have lov til at sælge og købe kabler helt som de har lyst.

membranole

Bruger
    Oprettet
    15/7/21
    Reaction score
    1
    Placering
    sjælland
    Torget vurderinger
    0
    Ps Ja det er Amir fra ASR (Audio Science Review) til sidst i videoen, han har tydeligvis ikke lært en skid..

Dyrholm prøv at sende dit kabel og dine forklaringer til Amir:) Undre mig jeg synes ikke altid hi-fi folket har været så splittet/adskilt som nu eksempelvis på søster kanalen det er jo nærmest en boksekamp engang synes jeg vi havde mere det samme mål mere stræben, er det fordi det er blevet så nemt at måle og vi har fået DSP derfor er alt jo bare helt perfekt og alt andet er snake-oil???

sni

Bruger
    Oprettet
    26/9/21
    Reaction score
    5
    Placering
    Aarhus
    @sni
    Enig i at vi kan måle langt mere end vi kan høre og at der kan måles forskelle på alt ,på system plan eller lokalt, men er det vi måle betydningsfuldt for det vi oplever , er det et lydkvalitets meter, nej det er et meter hvor mindst typisk er bedst,.

Virkeligheden og det vi vurdere lyden på er gangske anderledes ellers ville vinyl rør osv være væk for længe siden, Vi har en kilde vi ikke ved hvordan lyder, vi for den aldrig perfekt i gennem vores system, vi laver alle om på lyden mere eller mindre på den ene måde eller den anden så lyden passer til vores præferencer.

Synes denne video forklarer godt hvad måling kan og hvad det ikke kan.
    Det er sådan set rigtig nok, at man ikke nødvendigvis kan sætte lighedstegn mellem OK måleresultater og god lyd.
    Jeg har dog aldrig oplevet, at man kan se bort fra middelmådige måleresultater, det sæter sig altid i lyden.
    Både rørforstærkere og vinyl har tydeligvis masser af forvrængning, men det er der mange, som godt kan lide, og fred være med det.

En af grundene til, at måleresultater kan være misvisende er, at hvis man konstruerer en forstærker, hvor ét enkelt trin er problematisk, så kan man modkoble sig ud af problemerne, i hvert tilfælde på papiret.
    Og hvis man så selv kan vælge, hvorledes der skal måles, så kan man måske endda få det til, at se hæderligt ud.
    IEC er lidt uldne mht. hvordan der skal måles på audio elektronik, og måske derfor vælger de fleste netop derfor, at opgive data med reference til IEC.

Amir er helt klart målefreak, og derfor elsker han Toppings nye flagskib, som fra ende til anden er application notes fra ESS. De har ikketænkt én eneste selvstændig tanke, men blot slavisk fulgt ESS´s forslag fra datasheet på ESS9038Pro.
    Det er man næsten også nødt til, for 9038Pro afgiver så megen strøm, at der kun findes et par enkelte op-amps på markedet, som kan håndtere outputtet uden at klippe og sende THD i vejret.
    Det er såmænd OPA1612, som i øvrigt er en aldeles fremragende op-amp, måske den bedste überhaupt.
    Helt kontrært til Topping laver samme firma en diskret udlagt DAC under Denafrips brandet, hvor man ikke engang har bygget en buffer ind i konstruktionen. I stedet har man fyldt kabinettet op med store ringkerner og endeløse rækker af elektrolytter og filmkondensatorer, og så lige en diskret R2R ladder efterfulgt af en kondensator og så out.
    Den måler faktisk også OK, uden helt at nå Toppings højder, men alligevel når den et niveau, hvor de fleste er enige om, at der ikke er noget at komme efter.
    Jeg vil erfaringsmæssigt alligevel tillade mig at tro, at disse 2 apparater lyder temmelig forskellige fra hinanden, hvilket understøtter antagelsen om, at målinger sjældent fortæller hele historien.

Men nu er tråden vist efterhånden grundig hijacket, så hvis der skal debatteres mere, foreslår jeg, at det bliver i en anden tråd.

Batmobil

The big chief
    Administrator
    Oprettet
    17/5/21
    Reaction score
    25
    Placering
    Nordsjælland
    Torget vurderinger
    0
    Spændende og sober debat. Lad os holde det høje niveau og se om det er muligt, at indhente mere info. Det værende fakta/fiktion. I min kabelsamling findes der kabler bygget med forskellige metaller og isolatorer. Producenten benytter ikke videnskabelig salgs tekster eller hvad man ellers ser i branchen men fortæller udelukkende, at deres 3 “audiophile” serier er et resultat af utallige lyttesessions med mange deltagere. Prototyperne har vandret rundt hos brugere og der er samlet data ind. Andre vellidte kabler i samlingen er hvad nogen kalder for “ringeklokke” kabler (fortinnet kobber med bomuldsstof). Og til at krydre øregangene efter en lang uge hænger der diverse Belden/Mogami kabler i “første hjælp” skabet. Dette skab er flyttet fra badeværelset og ind i stuen. En stor fordel da vi får stoppet blødningerne med det samme fordi vi kommer i infight og slås om hvilken idiot, der har skiftet kablet mellem dac og preamp. I denne uge er det mig, der render rundt med “klap sammen lydbillede” bandagen. Simpelthen fordi jeg fandt et blåt kabel, der åbenbart smadrede ugers tweeking.
    God søndag.
    C08A79AE-5460-4B19-95C9-46405B9AC342.jpeg

M

Mr. Snakeoil

Guest
    Mit sidste bud i denne debat er at man skulle nøjes med at bruge ørerne den at andre sanser er indblandet, det er mest rigtigt og mest reelt for alle. I mange tilfælde kan man spare en masse penge på den måde men det kan sikkert også gå den anden vej.
    Et eksempel på at spare en masse penge, er at 0% var i stand til at høre forskel på en kondensator i signalvejen til 20 kr og en til 12.000 kr når de ikke vidste hvilken en de lyttede til.
    Og det var nu ikke fordi ørerne fejlede noget for der var 3 mulige ting at lytte på;
    En kondensator til 20 kr, en kondensator til 12.000 kr og så uden kondensator.
    Og uden kondensator kunne udpeges selvom ingen vidste noget, men ingen kunne udpege om det var den ene eller anden kondensator lyden smuttede igennem.
    Kondensatorernes afskæring nedad til lå på ca 1 hz.

M

Mr. Snakeoil

Guest
    Der mangler et U i den første sætning ovenover :)

Mit sidste bud i denne debat er at man skulle nøjes med at bruge ørerne Uden at andre sanser er indblandet

membranole

Bruger
    Oprettet
    15/7/21
    Reaction score
    1
    Placering
    sjælland
    Torget vurderinger
    0
    @Mr Snakeoil Du bør nok gå tilbage til start , indlæg 1 og forsøge at forstå problematikken i dette, spørgsmålet og hvad som er gåden.. Ps Jeg magter ikke at prøve at forklare endnu engang, prøv selv.

M

Mr. Snakeoil

Guest
    Gåden er allerede løst.
    Et kabel er skiftet, du ved det er skiftet og kan se det = Du hører en forskel
    Et kabel er skiftet, du ved ikke det er skiftet og kan ikke se det = Du hører ingen forskel.
    Så kan man måle lige så meget man vil, det eneste det vil gøre er at påvirke personen endnu mere hvis målingen giver udslag.
    Jeg kan ikke helt få øje på hvorfor det skal være så svært.
    Kan man ikke høre en forskel på kablerne uden at vide en masse om det, så er det helt ligegyldigt hvad kablet er lavet af og hvordan det er lavet.
    Kan du ikke smage forskel på 2 kopper kaffe er det i princippet helt ligegyldig hvilken kaffemaskine der har lavet den, de fleste ville nok bare vælge den billigste kop kaffe.

membranole

Bruger
    Oprettet
    15/7/21
    Reaction score
    1
    Placering
    sjælland
    Torget vurderinger
    0
    @Mr. Snakeoil

Du kan også lige for et link som viser signal måleforskel ,signalet er dog noget søgt efter min mening men en forskel er der
    https://www.stereophile.com/comment/594834#comment-594834

De målte forskelle skyldes de equivalente komponenter som kablet består af modstand kapacitet og induktion og specielt induktion, som stort kun er bestemt af geometrien i kablet og ikke eksotiske specielt rene metaler sølv belægning eksotiske isolerings materialer osv.

Vinderen blev Supra Ply et lavinduktions kabel som så til gengæld har høj kapacitet, kvadrettet modstanden har også betydning for resultatet.

Vil man have et kabel med både lav induktion kapacitet og modstand kommer man næppe uden om NordOst kablers konstruktion som er ret mart i den henseende.

Der er målbare forskelle men det er ikke den fuldstændige forklaring jeg og andre søger forklaringen på at samme kabel konstruktion med henholdsvis sølv og kobber kan lyde så forskeligt , isolerings materialer som giver lydforskel , udglødning ,sølvbelægning med mere.

sni

Bruger
    Oprettet
    26/9/21
    Reaction score
    5
    Placering
    Aarhus
    @Mr. Snakeoil

Du kan også lige for et link som viser signal måleforskel ,signalet er dog noget søgt efter min mening men en forskel er der
    https://www.stereophile.com/comment/594834#comment-594834

De målte forskelle skyldes de equivalente komponenter som kablet består af modstand kapacitet og induktion og specielt induktion, som stort kun er bestemt af geometrien i kablet og ikke eksotiske specielt rene metaler sølv belægning eksotiske isolerings materialer osv.

Vinderen blev Supra Ply et lavinduktions kabel som så til gengæld har høj kapacitet, kvadrettet modstanden har også betydning for resultatet.

Vil man have et kabel med både lav induktion kapacitet og modstand kommer man næppe uden om NordOst kablers konstruktion som er ret mart i den henseende.

Der er målbare forskelle men det er ikke den fuldstændige forklaring jeg og andre søger forklaringen på at samme kabel konstruktion med henholdsvis sølv og kobber kan lyde så forskeligt , isolerings materialer som giver lydforskel , udglødning ,sølvbelægning med mere.
    Nordost højtalerkabler har ikke lav induktion.
    De flade kabler har lav kapacitet, og de dyreste af dem har ganske lav DC modstand.
    Et af resultaterne af geometrien er, at der vil være forskel på, hvad der løber i de enkelte individuelt isolerede ledere. Jo længere væk fra midten, jo mere induktion, hvilket vil bevirke et forskelligt effektivt tværsnit ved forskellige frekvenser.
    Vil man have styr på induktion i et kabel, så er coax den ultimative løsning, prisen er så en højere kapacitet.

M

Mr. Snakeoil

Guest
    Jeg tror jeg har skrevet det mange gange, men prøver da lige igen.
    Der er ting som kan måles men ikke høres.
    Der er ikke nogle ting der kan høres, men ikke måles. Der er vi henne i indbildning og andre påvirkninger.
    Den test viser at man kan måle forskelle på højttalerkabler (af forskellig tværsnit) Vildt overraskende :sleep:

Det flade latterligt dyre Nordost højttalerkabel er ikke engang et Nordost, eller dvs det var et Kina kabel der blev til et Nordost kabel da de havde sat deres navn og prisskilt på. Er man i tvivl kan man søge på den Norske udgave af denne side

Det er mig en gåde at der endnu ikke er nogle der har hentet de 6,4 millioner gode danske kroner der ligger lige foran fødderne.

Dette var mit det sidste ;)

membranole

Bruger
    Oprettet
    15/7/21
    Reaction score
    1
    Placering
    sjælland
    Torget vurderinger
    0
    @sni Du har ret , jeg udtrykte mig ikke klart jeg skulle have skrevet relativ lav induktion , det Nordost har opnået i deres konstruktion er at alle tre parameter induktion kapacitet og modstander er pænt lave.

Et lav induktions kabel som Supra har rigtig nok lavere induktion men til gengæld høj kapacitet , hvilket er det normale for kabler, kapaciteten er så høj at de ikke har lyst til at opgive det, Supra nøjes med at opgive induktion.

Batmobil

The big chief
    Administrator
    Oprettet
    17/5/21
    Reaction score
    25
    Placering
    Nordsjælland
    Torget vurderinger
    0
    Det er sådan set rigtig nok, at man ikke nødvendigvis kan sætte lighedstegn mellem OK måleresultater og god lyd.
    Jeg har dog aldrig oplevet, at man kan se bort fra middelmådige måleresultater, det sæter sig altid i lyden.
    Både rørforstærkere og vinyl har tydeligvis masser af forvrængning, men det er der mange, som godt kan lide, og fred være med det.

En af grundene til, at måleresultater kan være misvisende er, at hvis man konstruerer en forstærker, hvor ét enkelt trin er problematisk, så kan man modkoble sig ud af problemerne, i hvert tilfælde på papiret.
    Og hvis man så selv kan vælge, hvorledes der skal måles, så kan man måske endda få det til, at se hæderligt ud.
    IEC er lidt uldne mht. hvordan der skal måles på audio elektronik, og måske derfor vælger de fleste netop derfor, at opgive data med reference til IEC.

Amir er helt klart målefreak, og derfor elsker han Toppings nye flagskib, som fra ende til anden er application notes fra ESS. De har ikketænkt én eneste selvstændig tanke, men blot slavisk fulgt ESS´s forslag fra datasheet på ESS9038Pro.
    Det er man næsten også nødt til, for 9038Pro afgiver så megen strøm, at der kun findes et par enkelte op-amps på markedet, som kan håndtere outputtet uden at klippe og sende THD i vejret.
    Det er såmænd OPA1612, som i øvrigt er en aldeles fremragende op-amp, måske den bedste überhaupt.
    Helt kontrært til Topping laver samme firma en diskret udlagt DAC under Denafrips brandet, hvor man ikke engang har bygget en buffer ind i konstruktionen. I stedet har man fyldt kabinettet op med store ringkerner og endeløse rækker af elektrolytter og filmkondensatorer, og så lige en diskret R2R ladder efterfulgt af en kondensator og så out.
    Den måler faktisk også OK, uden helt at nå Toppings højder, men alligevel når den et niveau, hvor de fleste er enige om, at der ikke er noget at komme efter.
    Jeg vil erfaringsmæssigt alligevel tillade mig at tro, at disse 2 apparater lyder temmelig forskellige fra hinanden, hvilket understøtter antagelsen om, at målinger sjældent fortæller hele historien.

Men nu er tråden vist efterhånden grundig hijacket, så hvis der skal debatteres mere, foreslår jeg, at det bliver i en anden tråd.
    Hej Sni. Tillader mig lige at bringe en korrektion Til det du skrev og som jeg har markeret i fed og kursiv. Har kontaktet Topping som fortæller: “We are not affiliated with this brand and do not work with them on any level. We are curious as to why users would associate us with them.” Ligesom Topping er nysgerrig er jeg det også men antager at dit skriv er en misforståelse……? Vh Mik

• Liker
    Reaktioner: sni

sni

Bruger
    Oprettet
    26/9/21
    Reaction score
    5
    Placering
    Aarhus
    Hej Sni. Tillader mig lige at bringe en korrektion Til det du skrev og som jeg har markeret i fed og kursiv. Har kontaktet Topping som fortæller: “We are not affiliated with this brand and do not work with them on any level. We are curious as to why users would associate us with them.” Ligesom Topping er nysgerrig er jeg det også men antager at dit skriv er en misforståelse……? Vh Mik
    Jeg beklager
    Jeg tror jeg er kommet til, at løbe med en halv vind.
    Jeg mener, at jeg læste det et sted på inderneddet, men jeg kan ikke finde det nu, så derfor har jeg nok ikke læst det, måske jeg har hørt det, eller drømt det.
    I hvert tilfælde beklager jeg fejltagelsen.

sni

Bruger
    Oprettet
    26/9/21
    Reaction score
    5
    Placering
    Aarhus
    @sni Du har ret , jeg udtrykte mig ikke klart jeg skulle have skrevet relativ lav induktion , det Nordost har opnået i deres konstruktion er at alle tre parameter induktion kapacitet og modstander er pænt lave.

Et lav induktions kabel som Supra har rigtig nok lavere induktion men til gengæld høj kapacitet , hvilket er det normale for kabler, kapaciteten er så høj at de ikke har lyst til at opgive det, Supra nøjes med at opgive induktion.
    Rimelig kapacitet i et højtalerkabel bør ikke være noget problem for moderne effektforstærkere.
    Kun hvis man går til ekstremerne som f.eks. Goertz, og så i kombination med noget latent ustabilt.
    Balancen imellem kapacitet og induktion er ikke sådan at trylle med. Skal der være lav induktion, så skal det være twisted pairs, starquad eller coax. Kabler med afstand imellem lederne er af natur højinduktive, og det er jo sådan Nordost er. Til gengæld har de lav kapacitet, hvilket egentlig ikke er så vigtigt i HT kabler.
    Hvad de måtte anføre på deres hjemmeside, forholder jeg mig ikke til, de har bablet så meget vrøvl af sig gennem tiderne, at jeg ikke anser dem som troværdige anyways.

Batmobil

The big chief
    Administrator
    Oprettet
    17/5/21
    Reaction score
    25
    Placering
    Nordsjælland
    Torget vurderinger
    0
    Jeg beklager
    Jeg tror jeg er kommet til, at løbe med en halv vind.
    Jeg mener, at jeg læste det et sted på inderneddet, men jeg kan ikke finde det nu, så derfor har jeg nok ikke læst det, måske jeg har hørt det, eller drømt det.
    I hvert tilfælde beklager jeg fejltagelsen.
    Det er helt i orden. Det er en branche med mange rygter :) Faktisk tror jeg du forveksler “samarbejdet” mellem Denafrips og Musician Audio Pegasus. De påstår begge hårdnakket at kende hinanden - men ejerkredsen er den samme.

• Indlæser…

Tråde Se tråd i gallerivisning

• Indlæser…

Bruger information

Dyrholm Audio
High-End Audio Kabler
Oprettede sig den
Reaction score
0
Link til alle artikler
1
Dyrholm Audio sine annoncer